دستگاه میکرودرم ابریژن برای پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می شود. واژه میکرودرم ابریژن  یعنی برداشتن قسمتی از لایه پوست (درم) از طریق ذرات ریز سایش دهنده. این روش، یک روش غیرتهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) به منظور جوانسازی پوست و برطرف نمودن برخی از عارضه های پوستی است.

دستگاه میکرودرم انزو از جمله بهترین میکرودرم های موجود در بازار می باشد که این میکرودرم درای  سه درجه قدرت متفاوت برای مکنندگی می باشد. این میکرو درم مجهز به سیستم تولید بخار سرد بوده که همزمان با شروع به کار مکش میتوان از بخار سرد آن نیز استفاده کرد.  وجود بخار سرد در این میکرودرم باعث بازشدن منافذ پوست و کسب نتیجه مطلوب تر بر روی پوست می شود.

·        دستگاه میکرونیدلینگ

در واقع دستگاه میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است که در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز میلیون ها میکروکانال در پوست ایجاد می کنند و با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده شده و در نهایت باعث تغییر آن می شود. پزشکان از میکرونیدلینگ صورت به عنوان یک ابتکار جدید در زمینه درمان‌های پوست یاد می کنند که می تواند خطوط ظریف پوست، اسکارها و ترک‌ های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش ‌دهد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما