x تبلیغات
تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

لیزر موی زائد آقایان

با کمال تعجب ، برخی از حداقل مناطق ناراحت کننده برای لیزر موهای زائد برای خانم ها ، سینه ها هستند. علاوه بر این ، لیزر موهای زائد در مناطق پستان می تواند به سرعت انجام شود ، در بیشتر موارد فقط چند دقیقه طول می کشد. مشتری از پوستی صاف و شفاف باقیمانده است ، و با افتخار می تواند هرگونه لباس کم و لباس شنا را با اطمینان کامل بپوشد.

لیزر موهای زائد

از بین بردن موها در این نواحی اغلب به صورت دائمی انجام می شود ، در صورت عدم رشد مجدد پس از درمان. اگر رشد مجدد وجود داشته باشد ، آنقدر سبک است که به سختی قابل درک است. با پیشرفت فناوری لیزر ، سطح راحتی برای مشتری بهبود یافته و درمان نتایج به دست آمده بیشتر و دائمی می شود. در نتیجه ، از بین بردن موهای زائد لیزر برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته برای زنان و مردان به طور فزاینده ای رواج پیدا می کند.

لیزر موهای سینه

 راه حلهای مختلفی برای موهای زائد مانند اصلاح ، اپیلاسیون ، لک زدن ، دفع و لیزر وجود دارد. از بین بردن موهای دائمی پزشکی با هیچ یک از این روش ها امکان پذیر نیست. اگرچه ، لیزر موهای زائد می تواند رشد مو را به میزان چشمگیری کاهش دهد تا جایی که فرد می تواند از نگرانی متوقف شود. بنابراین ، متخصصین پوست ، آن را راه حل طولانی مدت برای رشد بیش از حد مو روی سینه ها می دانند.

لیزر با تمرکز سلول های رنگی موجود در فولیکول مو و از بین بردن آن از ریشه ، موها را منحصراً تشخیص می دهد. تنها در چند جلسه لیزر موهای زائد ، می توان کاهش چشمگیر رشد مو را تجربه کرد. به همان اندازه که در هر قسمت دیگر بدن موثر است عمل می کند و حتی می تواند کوچکترین رشد مو را از بین ببرد.

لیزر موهای گوش

 ایده آل ترین گزینه برای شما برای از بین بردن موهای پستان ، تحت درمان با لیزر موهای زائد است. درمان با لیزر برای رفع موهای زائد راهی مطمئن و مطمئن برای از بین بردن کلیه موهای سینه بدون ایجاد عوارض جانبی و آسیب دیدگی است. لیزر به پوست ظریف شما آسیب نمی رساند یا به آن آسیب نمی رساند و هیچ علامتی باقی نمی گذارد. اگر به طور مکرر انجام شود ، درمان با لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی ارائه می دهد و تمام موهای سینه شما را به خوبی از بین می برد.

اگر سینه های موی سر دارید از آن ناامید نشوید زیرا این یک ویژگی مشترک در بسیاری از خانم ها است. اما این بدان معنی نیست که شما باید با آن زندگی کنید. روش درمانی موهای زائد لیزر خود را امروز شروع کنید و با پوست صاف بدون مو و ابریشمی زندگی کنید ، که همیشه می خواهید

لیزر موهای واژن

 لیزر موهای زائد از نور پالس برای جستجوی رنگدانه مو و غیرفعال کردن فولیکول های مو استفاده می کند. درمان های متعدد مورد نیاز است زیرا موها هنگام مرحله رشد باید "از بین بروند". به طور کلی ، لیزر موهای زائد بر روی موهای تیره و رنگ های روشن تر پوست بهتر عمل می کند زیرا نور پیگمان های تیره تری به دنبال دارد ، به این معنی که می تواند به رنگدانه های پوستی تیره نیز آسیب برساند. با این وجود پیشرفت هایی در فناوری لیزر انجام می شود و بیشتر افرادی که موهای روشن تری دارند یا پوست های تیره تری دارند ، با پیشرفت فن آوری می توانند با خیال راحت و به طور مؤثر درمان را دریافت کنند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق بوتاکس

شاید در تبلیغات ، وبلاگها و مجلات مشهور به شایعات مشهور درباره تزریق خوانده باشید یا در مورد آن از دوستان خود شنیده باشید. اما تصورات غلط زیادی در مورد درمان بوتاکس و نحوه استفاده از آن وجود دارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس از زمان تصویب FDA در سال 2002 توسط ایالات متحده در دسترس است. دقیقاً همان بوتاکس تزریق شده برای اهداف پزشکی (مانند اسپاسم عضلانی کنترل نشده) اولین بار توسط FDA تأیید شد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس برای سه هدف اصلی استفاده می شود: کنترل اسپاسم ماهیچه ها ، تعریق شدید زیر بغل و بهبود زیبایی. در این مقاله ما بر روی سومین مصرف متمرکز شده ایم ، با محصولی به نام تزریق بوتاکس ، که حاوی سم بوتولینوم نوع A (ماده مؤثر) ، آلبومین انسانی (پروتئین موجود در پلاسمای خون انسان) و کلرید سدیم است.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس برای صاف کردن موقتی "خطوط اخم" استفاده می شود ، این خطوط بین ابروهای شما هستند که می توانند شما را خسته ، ناراضی یا عصبانی جلوه دهند. فقط برای این کاربرد و فقط در این زمینه تأیید شده توسط FDA است. با این حال ، اغلب از برچسب خارج استفاده می شودبرای خطوط پیشانی افقی ، پای کلاغ ، خطوط ماریتنت در گوشه های دهان و خطوط سیگاری در اطراف لب ها.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس را با پرکننده های تزریقی اشتباه نکنید. پرکننده های پوستی به صورت متفاوتی عمل می کنند ، بافت ها را به هم می ریزند به طوری که خطوط و چین و چروکها کاهش یافته یا از بین می روند

بوتاکس خط اخم ابرو

یک چین و چروک در پوست به طور معمول عمود بر عضله منقبض شده مستقر در زیر آن تشکیل می شود. به عنوان مثال ، عضله پیشانی یک عضله عمودی است و هنگامی که منقبض می شود (مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می برید) ، خطوط تشکیل شده (چین و چروک) افقی خواهد بود. به همین ترتیب ، دو عضله که وظیفه خطوط اخم را بر عهده دارند ، اندکی به صورت افقی بین ابروها قرار می گیرند ، بنابراین هنگام انقباض ، خطوط اخم به صورت عمودی ظاهر می شوند.

تزریق بوتاکس برای خط خنده

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل درد در محل تزریق ، عفونت ، التهاب ، تورم ، قرمزی ، خونریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده یک واکنش آلرژیک باشد. علائم آلرژی دیگر عبارتند از: خارش ، خس خس ، آسم ، بثورات جوش ، قرمز جوش ، سرگیجه و ضعف. در صورت بروز مشکلات تنفسی یا احساس ضعف یا سرگیجه سریعاً به پزشک خود بگویید. همچنین خشکی دهان ، خستگی ، سردرد و گردن گزارش شده است.

ممکن است درباره عوارض جانبی دیگری نیز شنیده باشید ، مانند بی حسی ، افتادگی پلک ها ، اسپاسم عضلات یا پیچ خوردگی و مهاجرت ماده. دلهره بودن به عنوان فقدان احساس جسمی در واقع با بوتاکس مشکلی ندارد ، زیرا بوتاکس بیهوشی نیست. تهی بودن به دلیل عدم توانایی در حرکت دادن عضله برای برخی از افراد مسئله ای است.

تزریق بوتاکس بینی

پزشکان مخالف هستند که کدام یک از عوامل فوق مهمترین هستند ، بنابراین سوال از پزشک خود سوال خوبی است. در هر صورت ، توصیه نمی شود بیشتر از هر سه ماه یک بار تزریق در همان محل تزریق (مانند پاهای کلاغ) انجام شود. همانطور که با تزریق هرگونه دارویی ، سیستم ایمنی بدن شما می تواند آنتی بادی را بر روی دارو ایجاد کند ، که این دارو را کم اثر تر می کند یا احتمالاً باعث ایجاد آلرژی به دارو می شود. هرچه بیشتر دارو تزریق شود یا مقدار بیشتری از آن تزریق شود ، احتمال ایجاد این آنتی بادی ها در برابر دارو بیشتر است.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق ژل

امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد که افراد زیادی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی خود از آن ها استفاده می کنند، استفاده از فیلر یکی از انواع این روش هاست از آن جایی که چین و چروک بر اثر کاهش چربی در پوست افراد ایجاد می شود تزریق فیلر به عنوان پر کننده در پوست سبب از بین رفتن این چروک ها خواهد شد. با تزریق بهترین ژل فیلر در صورت افراد علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی می توان باعث پر شدن چانه، خط خنده و یا چاله های ایجاد شده بر اثر زخم و جوش شد.

تزریق ژل فیلر

برای هر فردی داشتن چهره ای زیبا و دلنشین می تواند مشخصه ای مهمی در ارتباط با دیگران باشد، در میان برای بر طرف نمودن ضعف های چهره می توان از تزریق ژل فیلر به صورت استفاده نمود، افرادی که قصد دارند با تزریق ژل فیلر در گونه ، لب و یا دیگر نواحی صورت خود استفاده کنند تا با بهبود زیبای چهره خود از طریق ژل فیلر ، اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند و در برخورد با دیگران بدون استرس و مشکل باشند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع ژل فیلر های موجود در بازار آشنا سازیم تا بهترین انتخاب را بدون هیچ استرسی به همراه داشته باشد.

تزریق ژل طبیعی

ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است. ژل هیالورونیک اسید به طور کلی چون از ماده ای طبیعی ساخته شده و جذب بدن می شود، ماندگاری خیلی بالایی ندارد. بنابراین مدتی پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید دوباره تزریق تکرار شود. ژل الانسه یکی از ماندگار ترین ژل های تزریقی است. این برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاری ژل های الانسه بین 1 تا 4 سال می باشد که در میان سایر ژل ها قابل توجه است. برای تزریق ژل فیلر همواره باید نزد پزشک با تجربه و ماهر بروید تا از نتیجه کار راضی باشید. مقالات و ویدئو های زیادی در رابطه با آموزش تزریق ژل فیلر در سایت های مختلف موجود هستند که البته این مطالب بیشتر برای آشنایی افراد با تزریق ژل منتشر می شوند و نباید از آن ها برای یادگیری و اجرای تزریق فیلر استفاده کرد.

تزریق ژل به سینه

همانطور که میدانید این روزها از ژل فیلر علاوه بر از بین بردن چین و چروک صورت، در حجم دهی لب ها، لیفت ابروها و همچنین برطرف کردن گودی زیر چشم نیز استفاده می شود. با استفاده از این فیلرها می توان خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش داد و ظاهری زیباتر و جوان تر فراهم آورد. باید بدانید که اسید هیالورانیک اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فیلرها به حساب می آید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود اما به واسطه افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا کرده که در نتیجه منجر به بروز چین و چروک می شود. اما نکته اینجاست به دلیل افزایش علاقمندان به فیلرها و با توجه به حساسیت های پوستی که در برخی افراد ایجاد کرده توصیه می شود حتما در ابتدا نسبت به انواع فیلرها اطلاعات جامعی بدست آورده و سپس به سراغ استفاده از آن بروید.

تزریق ژل

تزریق ژل در لب درد چندانی ندارد، خصوصا اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد. در هر حال، میزان اذیت شدن بیمار به تکنیک پزشک در تزریق بستگی دارد. توصیه می شود خانم ها در دوران قاعدگی و یا یک هفته قبل از آن، تزریق ژل لب را انجام ندهند. زیرا حساسیت آن ها به درد افزایش می یابد. نتیجه تزریق ژل ژوویدرم در لب بلافاصبه قابل مشاهده است که البته با مقداری ورم همراه است که طبیعی ست. معمولا ورم بعد از تزریق بین 12 تا 48 ساعت رفع می شود اما ممکن است تا 3 روز نیز باقی بماند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق فیلر

پرکننده های چین و چروک تزریقی می توانند ظاهری جوانتر از کسری از هزینه های سنتی جابجایی به شما نشان دهند. بیشتر آنها توخالی ، خط و چین و چروک را در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه هایی که می تواند از 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد ، پر می کنند. پرکننده های چروک تزریقی ، برخلاف تزریق بوتاکس که باعث شل شدن عضله در زیر چین و چروک می شوند ، خط ، چین و یا ناحیه را با یکی از چندین ماده مختلف پر می کنند. در نتیجه ، نقاط مشکل تقریبا ناپدید می شوند.

تزریق ژل فیلر

درمان سریع و آسان است. اما همه پرکننده های چین و چروک روند نزولی دارند ، از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در بعضی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد. و گاهی اوقات ، یک تغییر رنگ پوست کبود که با نام اثر شناخته می شود اتفاق می افتد. تغییر رنگ می تواند برای چند ماه دوام داشته باشد ، اما درمان های مختلفی در دسترس است. در موارد بسیار نادر ، در صورت عدم استفاده صحیح از پرکننده های چروک ، ممکن است سلولهای پوستی از بین بروند. همچنین مواردی از نابینایی ، زخم ناشی از ریزش پوست و فلج اعصاب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که دوام بیشتری دارند ، احتمالاً عوارض جانبی ایجاد می کنند.

تزریق ژل خط خنده

هر نوع چین و چروک مناسب برای هر نوع چین و چروک نیست. کمترین خطرات و بهترین نتیجه از استفاده صحیح از آن ناشی می شود. به همین دلیل شما باید فقط با آموزش های ویژه و مداوم ، پرکننده هایی را که توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک مجاز انجام می شود ، تزریق کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل زیر چشم

ابتدا به شما بیهوشی داده می شود تا سطح گلوی سر خود را بی حس کنید تا احساس درد نکنید. بی حس کننده ممکن است به صورت قطره چشم یا ژل چشم باشد. بعضی اوقات ممکن است تزریق کمی داروی بی حسی به شما داده شود. برای جلوگیری از عفونت باکتری های نزدیک چشم ، چشم و پلک شما با یک محلول ضد عفونی تمیز می شود.

پزشک شما به احتمال زیاد وسیله ای به نام اسپکولوم پلک را روی چشم شما قرار می دهد تا درپوش ها را باز نگه دارید. سپس از شما خواسته می شود که در یک جهت خاص نگاه کنید تا چشم پزشک شما بتواند دارو را به قسمت خاصی از چشم تزریق کند. سوزنی که برای تزریق استفاده می شود بسیار نازک است. احتمالاً فقط فشار و احساس درد کمی خواهید داشت ، زیرا این دارو از طریق قسمت سفید چشم شما تزریق می شود. مرد آمریکایی آفریقایی و آمریکایی لبخند بعد از تزریق ، چشم پزشک شما اسپکولوم پلک را برداشته و چشم شما را تمیز می کند تا ضد عفونی کننده از بین برود. آنها همچنین چشم را بررسی می کنند تا مطمئن شوند مشکلی و عوارضی وجود ندارد. روند تزریق معمولی به طور کلی حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

بعد از تزریق ژل لب

 برای چند ساعت ، ممکن است دچار برخی از تحریکات چشم شوید. همچنین می توانید یک نقطه خون روی چشم (به نام خونریزی زیر انسداد) که در آن تزریق وجود دارد ، داشته باشید. این معمولاً طی حدود یک هفته پاک می شود.خوشبختانه عوارض بعد از تزریق داخل روده نادر است. اما در صورت بروز هر یک از علائم یا علائم زیر باید با چشم پزشک خود تماس بگیرید:

  1. درد یا ناراحتی در چشم دارید.
  2. شما متوجه کاهش بینایی می شوید.
  3. شما شناورهای بیشتری را در دید خود مشاهده می کنید.
  4. شما به خصوص به نور حساس هستید.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش لیزر موی صورت

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتوی متمرکز از نور (لیزر) برای از بین بردن موهای ناخواسته استفاده می کند. هنگام لیزر موهای زائد ، لیزر نوری را منتشر می کند که توسط رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست (فولیکول های مو) که مو ایجاد می کند آسیب می رساند. این آسیب رشد آینده مو را مهار یا به تأخیر می اندازد.

لیزر موهای زائد

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثری رشد مو را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد ، اما معمولاً به ریزش دائمی مو منجر نمی شود. چندین روش لیزر موهای زائد برای برداشتن موهای اولیه لازم است ، و همچنین ممکن است به درمان های لازم نیز احتیاج پیدا کنید. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست سبک دارند و موهای تیره دارند موثر است.

لیزر موی بدن

لیزر موهای زائد معمولاً نیاز به یک سری دو تا شش درمان دارد. فاصله بین درمانها بسته به موقعیت مکانی متفاوت خواهد بود. در مناطقی که مو به سرعت رشد می کند ، مانند لب فوقانی ، درمان ممکن است در چهار تا هشت هفته تکرار شود. در مناطقی از رشد آهسته مو مانند پشت ، درمان ممکن است هر 12 تا 16 هفته باشد.

انواع لیزر موهای زائد

اگر به لیزر موهای زائد علاقه مند هستید ، پزشکانی را انتخاب کنید که دارای مجوز در یک تخصص مانند پوست یا جراحی زیبایی باشد و در زمینه لیزر موهای زائد نیز داشته باشند. اگر یک دستیار پزشک یا پرستار دارای مجوز عمل را انجام می دهند ، مطمئن شوید که پزشک نظارت می کند و در طول درمان در دسترس است. در مورد اسپا ، سالنها یا سایر امکاناتی که به پرسنل غیرمجاز اجازه می دهد لیزر موهای زائد را انجام دهند ، محتاط باشید.

بعد از لیزر موهای زائد

در سال های اخیر ، لیزرهایی که می توانند در خانه برای رفع مو استفاده شوند ، در دسترس قرار گرفتند. این دستگاه ها ممکن است باعث کاهش موی متوسط شوند. اما هیچ مطالعه بزرگی در رابطه با میزان مقایسه این دستگاهها با لیزر موهای زائد که در مطب پزشک انجام می شود ، مقایسه نشده است.

علاوه بر این ، سازمان غذا و داروی این دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را لوازم آرایشی و بهداشتی می داند ، نه پزشکی ، به این معنی که آنها همان اندازه که سایر دستگاه های پزشکی مورد بررسی قرار نمی گیرند. در حال حاضر ، مطالعات طولانی و طولانی در مورد میزان ایمن و مؤثر بودن ماشینهای خانگی انجام نشده است. اگر تصمیم به استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دارید ، دستورالعمل های موجود در مورد دستگاه را دنبال کنید تا در کاهش خطر صدمات به خصوص آسیب دیدگی چشم کمک کند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش لیزر موهای زائد بدن

اگر از اصلاح ، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روشهای آرایشی در ایالات متحده است. نور بسیار متمرکز در فولیکولهای مو را تاب می کند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کنند. که موها را از بین می برد.

لیزر موهای زائد

لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت ، پا ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر مفید است. مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است: دقت لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف خود را آسیب نبینند. سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان انجام دهد. لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً یک چهارم اندازه را درمان کند. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. پیش بینی بیشتر بیماران بعد از متوسط سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی دارند.

عوارض لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد چیزی بیش از موهای زائد ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

لیزر موهای زائد آقایان

 درست قبل از عمل ، موهای شما که تحت معالجه قرار می گیرند ، تا چند میلی متر از سطح پوست بریده می شوند. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موهای شما و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می شود.

اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند دریافتند که لیزر موهای زائد ایمن و تحمل خوبی دارد. به نظر نمی رسد خطرات بهداشتی دراز مدت در رابطه با این روش وجود داشته باشد. با این حال ، برخی از افراد ممکن است بعد از لیزر موهای زائد ، عوارض جانبی جزئی را تجربه کنند. افراد باید از متخصص پوست خود بخواهند که قبل از انجام این کار روی قسمت وسیعی از پوست ، چگونگی واکنش یک لکه کوچک از پوست به درمان را آزمایش کند. افرادی که مایل به درمان با لیزر موهای زائد هستند ، باید همیشه از یک پزشک متخصص و کاملاً واجد شرایط استفاده کنند.

لیزر موهای زائد خانم ها

 لیزر موهای زائد درمانی مؤثر است ، اما بندرت موهای زائد دائمی را به دست می آورد. با این وجود ، درمان با لیزر می تواند رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.بعد از اولین روش درمانی ، بسیاری از افراد تنها برای چند ماه موهای خود را از بین می برند. در نهایت موها رشد می کنند ، اگرچه اغلب ریز ، سبک تر و احتمال کمتری نسبت به گذشته مشاهده می شوند. بسیاری از افراد برای دستیابی به راه حل دائمی تر یا رضایت بخش تر برای موهای ناخواسته ، به چندین جلسه نیاز دارند. ممکن است موها با هر جلسه بعدی ، سبک تر و نازک تر شوند. بعد از درمان کافی ، ممکن است رشد مجدد آن به طور کلی متوقف شود. لیزر موهای زائد همچنین ممکن است روی موهای تیره موثرتر باشد. افرادی که موهای بلوند ، قرمز یا مایل به خاکستری دارند ممکن است متوجه تغییر زیادی نشوند ، زیرا چراغ های لیزری جذب موهای تیره می شوند و اغلب روی موهای سبک موفق نیستند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش لیفتینگ صورت

یک روش زیبایی شناسی انقلابی است که نویدبخش معالجه پوستی شل ، بازگرداندن تعریف جوانی و ایجاد جلوه های دیدنی برجسته ، مشابه موارد تحویل داده شده توسط روش لیفت جراحی ، اما با زمان بهبودی صفر است.

لیفت با نخ

برای نتایج مطلوب زیبایی شناسی ، بدن لیفت بدن اغلب در ترکیب با کاویتاسیون استفاده می شود - RF که امواج صوتی کاویتاسیون و فرکانس رادیویی RF را برای یک رویکرد کاملاً مؤثر در صاف کردن پوست پوست پرتقال و دستیابی به سفت شدن پوست مورد استفاده قرار می دهد. در عین حال ، هنگامی که به چربی های سرسخت توجه شده باشید ، درمان نیز ممکن است با:

  1. لیزر لیپولیز
  2. کرایولیپولیز
  3. لیپولیز مزوتراپی

جلوه های لیفت COG Body Thread بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج پیش رونده لیفتینگ PDO به زمان بیشتری نیاز دارند تا قابل توجه شوند. در هر دو مورد ، اگرچه موضوعات PDO و COG Biocompatible به آرامی حل می شوند و پس از 6-8 ماه کاملاً جذب می شوند ، معمولاً نتایج بسته به شدت گنجشک حدود 1.5 تا 2 سال طول می کشد.

روش لیفتینگ صورت

این روش نسبت به لیفت سنتی بسیار زمان بر است و بسته به منطقه مورد توجه ، لیفت Thread Body را می توان با استفاده از فناوری PDO Thread - برای ترمیم و ترمیم پوست به تدریج پوست - یا استفاده از بلند کردن فوری موضوعات COG انجام داد. بدون استفاده از هر برش یا جراحی ، نخ های جراحی لنگر انداختن به آرامی قابل جذب - که جزء اصلی آن Polyladioxanone است ، یک ماده طبیعی است که بیش از 25 سال در پزشکی استفاده شده است - به پوست یا چربی زیر جلدی آن وارد می شود. منطقه خاصی برای درمان ، با استفاده از یک سوزن ریز برای بالا بردن بافت و بلند کردن نواحی مشکل دار. به غیر از احیای مناطق سوزش و بازیابی بافت پوست ، Polydioxanone به طور طبیعی تولید کلاژن پوست را تشویق می کند ، بدین معنی که پوست شما حتی پس از جذب نخ ها به تدریج بهبود می یابد. در طب آرایشی و زیبایی ، متخصص پوست و جراحان پلاستیک ما فقط از موضوعات دارای مجوز CE استفاده می کنند که برای مصارف پزشکی بی خطر است و احتمال بروز عوارض بالابر بدن را به حداقل می رساند.

لیفت بدن با نخ

به عبارت دیگر ، این فرایند جوان سازی مداوم و مترقی برای بافت های صورت را فراهم می کند. بیمارانی که به دلیل تحریک کلاژن ، دارای بالابر نخی هستند ، متوجه بهبود تدریجی در تن و استحکام پوست خود خواهند شد. در حالی که نخ آنها وجود دارد ، پاسخ شفابخش بدن به طور مداوم فعال می شود زیرا بدن می خواهد مناطق بخیه شده را "التیام بخشد" و بخیه ها را خارج کند. بدن از نظر بیولوژیکی برای واکنش به این روش هنگامی که هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند ، واکنش نشان می دهد. خوشبختانه از آنجا که نخ هایی که در هنگام بالابر نخ در زیر پوست قرار گرفته اند بسیار اندک هستند ، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. اکثر افراد پس از بهبودی پوست در اطراف خود ، اصلاً نمی توانند بخیه های خود را حس کنند.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت موضوع نوعی روش است که در آن از بخیه های موقتی برای تولید یک "لیفت" ظریف اما مشهود در پوست استفاده می شود. جراح زیبایی به جای از بین بردن پوست شل صورت خود به صورت جراحی ، به سادگی با دوخت قسمتهایی از آن ، آن را به حالت تعلیق در می آورند. این امر باعث می شود پوست کمی به عقب برگردد و به همین دلیل صورت را سفت و محکم می کنید. علاوه بر این که برای بلند کردن پوست ایده آل است ، نخ ها با پیری به روش دیگری مبارزه می کنند: با تحریک "پاسخ شفابخش" بدن و ایجاد بدن برای هدایت موج های بزرگ کلاژن به نواحی تحت درمان. این امر به دلیل نقش حیاتی كلاژن در فرآیند پیری مهم است.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش لیفت پوست

به نظر می رسد در زمینه جراحی زیبایی به سرعت چیزهایی تغییر می کند که آنچه که یک سال جدید بود ناگهان کلاه قدیمی است. اگرچه این تغییرات ممکن است به اندازه همه موارد شدید نباشد ، اما لزوم به پیشروی از تکنیک های فعلی ، به ویژه در مورد عمل جراحی لیفت را برجسته می کند.امروزه تعداد زیادی تکنیک جراحی و غیر جراحی برای جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آنها تهاجمی کمتری دارند و نیاز به سفر بیشتر به مطب پزشک ندارند. در صورت انتخاب صورت جراحی ، درک برخی از تکنیک های سنتی تر که امروزه توسط جراحان مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین نتیجه ای که می توان به دست آورد ، مهم است.

لیفت با نخ

هنگام شروع ، همیشه ایده آل است که با چند جراح مشاوره کنید و سؤالات زیادی را که لازم دارید برای تعیین اینکه آیا توصیه ها برای شما مناسب است ، مطرح کنید. همچنین ممکن است بخواهید عکس هایی قبل و بعد از آن را به تصویر بکشید تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید نشان دهید. این می تواند به جراح در تعیین میزان واقعی بودن انتظارات شما کمک کند. داشتن یک ایده روشن درمورد هزینه هایی که حاضر به تحمل آن هستید ، بسیار مهم است. اگر پزشک این محدودیت ها را درک کند ، او معمولاً می تواند با شما همکاری کند تا بتواند راه حلی را برای متناسب با بودجه شما پیدا کند بدون آنکه به نتایج برسد. در بعضی موارد ، تکنیکهای جدیدتر و غیرجراحی نیز می توانند در کنار روشهای جراحی استفاده شوند.

تفاوت لیفت نخ و لیزر

جراحی لیفت صورت به صورت سرپایی انجام می شود. این ممکن است یک بی حسی موضعی و آرام بخش ها یا بی حسی عمومی باشد. این عمل می تواند از 2 تا 5 ساعت طول بکشد و فرد معمولاً می تواند در همان روز بعد از عمل به خانه برود. در صورت سنتی صورت ، جراح برش در جلوی گوش ایجاد می کند ، تا در قسمت مو یا خط مو و همچنین پشت گوش به سمت پوست سر مو کشیده شود. جراح پوست را از عضلات و چربیهای عمیق تر صورت جدا می کند ، به آرامی پوست را در جهت صعودی و خلفی کشیده و پوست اضافی را برطرف می کند. آنها ممکن است بافت های عمیق تر صورت را محکم کنند.

لیفتینگ صورت

جراح پلاستیک با تجربه و ماهر این روش را با یک نگاه هنری و توجه فوق العاده ای به جزئیات انجام می دهد تا بیماران از جای زخم ناچیز و نتایج زیبا و طبیعی به نظر برسند. علاوه بر لیفتینگ کامل سنتی ، چندین مورد دیگر از این روش برای رسیدگی به نواحی خاص صورت وجود دارد. بسیاری از جراحان برای به حداقل رساندن ناراحتی و خرابی از تکنیک های پیشرفته و حداقل تهاجمی استفاده می کنند. جابجایی لیفت تحت پوشش بیمه نیست. با این حال ، گزینه های عالی مالی برای کمک به بیماران ریتیدکتومی در مدیریت هزینه های جراحی پلاستیک وجود دارد. برای بیماران واجد شرایط ، جراحی آسانسور می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد و ظاهری تازه تر و جوان تر برای سال های آینده فراهم کند.

لیفتینگ بینی با نخ

 بهترین داوطلبان جراحی لیفت انتظارات واقع بینانه ای دارند و مایل هستند و می توانند دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را که توسط جراحان پلاستیک خود ارائه می شود ، دنبال کنند. پزشک پس از یک جلسه مشاوره یک در یک ، می تواند به بیمار توصیه کند که آیا او کاندیدای خوبی برای جراحی لیفت است یا اینکه ممکن است یک روش جایگزین ارجح باشد.

سن مهمترين عامل در انتخاب نامزدها براي جراحي لیفت نيست. خاصیت ارتجاعی پوست و سلامت کلی بر توانایی بیمار در انجام این روش تأثیر بسزایی دارد. بیشتر بیمارانی که تحت عمل جراحی ریتیدکتومی قرار دارند ، در سنین 40 تا 70 سال سن قرار دارند. با این حال ، افراد مسن تر از 70 سال نیز می توانند از عمل جراحی بهره مند شوند. یک جراح پلاستیک واجد شرایط می تواند بافت و وضعیت پوست هر بیمار را بیشتر ارزیابی کند تا در مورد نامزدی قضاوت و توصیه های فردی را انجام دهد.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش مزوتراپی صورت

امروزه افراد زیادی را در اطراف خود دیده ایم که برای داشتن پوستی شفاف و جوان و البته شاداب از روش های مختلفی استفاده می کنند. اما در حال حاضر محلول مزوتراپی را میتوان بهترین محلول رسیدن به پوستی شفاف و البته موهایی سالم دانست. در واقع محلول مزوتراپی که از آن با عنوان کوکتل مزوتراپی نیز یاد می شود از موادی همچون ویتامین ها، مواد مغذی و آمینه اسیدها، عصاره های گیاهی، گیاه جینسنگ، گیاه جینکوبیلونا تشکیل شده است که به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد. این محلول با تقویت سیستم پوست و مو در جوانسازی پوست و همچنین رشد موها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

مزوتراپی پوست

امروزه انواع مختلفی از محلول های مزوتراپی در بازار موجود می باشد که همین مسئله کار را برای افراد در حین خرید بهترین محلول مزوتراپی سخت کرده است. از همین رو باید بدانید که محصولاتی که ساخت کشور کره و آمریکا هستند در حال حاضر بهترین محلول مزوتراپی به حساب می آیند. هر چند که نمونه های آمریکایی کیفیت بالاتر و به مراتب هزینه بالاتری را برای افراد به همراه دارد اما برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید هزینه کرد. دقت داشته باشید این مسئله به این معنی نیست که سایر کشورهایی که این محلول را تولید می کنند محصولاتی بی کیفیت ارائه می دهند اما اغلب توصیه می شود که در حین استفاده حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید.

کوکتل مزوتراپی

کوکتل مزوتراپی نیز که از طریق تزریقات سطحی با دست و یا به وسیله ابزار تزریقی صورت میگیرد. در واقع در این روش، قبل از درمان پزشک مربوطه باید از کرم های بی حسی استفاده کرده تا درد به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. این روش درمانی به طور کلی عوارضی را با خود به همراه ندارد اما کبودی و تورم از جمله شایع ترین مشکلاتی هستند که افراد پس از انجام هر روش زیبایی با آن روبرو می شوند اما استفاده از کیسه های یخ میتواند در این امر نقش موثری داشته باشد. نکته مهم این است که پزشکان توصیه می کنند قبل از انجام این عمل به طور حتم با پزشک مربوطه مشورت های لازم را داشته باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه را بدست آورید.

مزوتراپی صورت

همانطور که میدانید امروزه محلول مزوتراپی از جمله بهترین روش هایی است که افراد میتوانند برای تقویت و رشد موهایشان و همچنین شفاف سازی پوست صورت استفاده کرده و نتیجه ای مطلوب را نیز دریافت نمایند. از همین رو باید بدانید محلول مزوتراپی متشکل از انواع ویتامین ها و محلول های مناسب، با افزایش گردش خون در ناحیه ای که محلول تزریق شده، افراد را به نتیجه نهایی میرساند. اما نکته اینجاست که بعد از مزوتراپی چه باید کرد  کدام محلول ها از این ویژگی بهره مند هستند. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی این محلول ها میپردازیم

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش مزوتراپی پوست

این روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به پوست شما استفاده می کند تا آن را محکم و جوان سازی کند. این روش برای اولین بار در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور برای کمک به تسکین درد ناشی از شرایط پزشکی اختراع شد. با این حال ، بعداً ، از آن در پوست آرایشی و بهداشتی برای از بین بردن چربی (اغلب به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن) استفاده شده است.

مزوتراپی

اصطلاح مزو به معنای میانه است. این روش درمانی مزوتراپی نامیده می شود زیرا از سوزن های ریز برای تزریق تزریق به لایه میانی پوست استفاده می شود. تمام ایده این درمان ، درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف است که باعث ایجاد آسیب به پوست می شود

مزوتراپی اغلب برای پرداختن به طیف گسترده ای از مشکلات پوستی مانند:

  • رنگدانه
  • سفت شدن پوست
  • کاهش سلولیت خطوط و چین و چروک
  • برداشتن چربی از صورت ، بازوها ، ران ها ، معده ، باسن و پاها
  • آلوپسی

مزایای مختلفی برای این روش وجود دارد.

مزوتراپی پوست

 هر چیزی که مربوط به جانشینی سوزن ها به صورت / بدن / پوست سر باشد / شما آن را نامگذاری می کنید ، نباید به راحتی مورد توجه قرار گیرد - به عنوان خبرهای اخیر مبنی بر راه‌اندازی ، بوتاکس و خدمات پرکننده پوستی در فروشگاه تأکید دارد. تزریقی روشهای پزشکی است نه درمانهای زیبایی ساده ، با عوارض جانبی احتمالی کوتاه مدت ، خطرات و محدودیتهای درازمدت در سلامتی ، و همین مورد برای مزوتراپی نیز وجود دارد. علیرغم اینکه روش تزریق پوست در سالن های خیابانی و سایر محل های قابل سؤال وجود دارد ، شما نمی خواهید هر گونه تام دیک یا هری با یک کوکتل بدون مجوز در سرنگ خود به شما بیایند. مزوتراپی باید توسط پزشک یا پرستار دارای مجوز زیبایی در یک کلینیک معتبر انجام شود (بررسی را بررسی کنید و با شورای مشترک پزشکان زیبایی یا انجمن مزوتراپی انگلیس مشورت کنید). بخش اول ایمنی ، در اینجا مواردی است که مزوتراپی می تواند برای پوست ، مو و پوست سر انجام دهد ، و اینکه چرا این یک سوز آهسته لطیف است تا یک درمان فوری دگرگون کننده (هیچ چیز بدی).

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

  1. این روش شامل تزریق سطحی ناچیز اسید هیالورونیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) است که به تغذیه و جوان سازی ، تقویت فعالیت سلول و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.
  2. پس از یک دوره تزریق مزوتراپی ، پوست شما هیدراته ، درخشان ، تابناک و محکم تر به نظر می رسد.
  3. برای موثرترین مزوتراپی ، یک دوره 4-6 درمانی در فواصل 2-4 هفته توصیه می شود
  4. ممکن است بعد از درمان برخی از تورم سطحی و علائم علائم سوزن کوچک مشاهده شود که در طی 24-48 ساعت برطرف می شود. این ممکن است کمی در اطراف ناحیه چشم طول بکشد ، بنابراین ممکن است مشتری نیاز به کمی ریکاوری داشته باشد.

مزوتراپی غبغب

 مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست است که با هدف کاهش نقاط مشکل در صورت و بدن انجام می شود. از روش درمانی مزوتراپی می توان برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین برای نگرانی های رایج مانند ریزش مو استفاده کرد. درمان مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) است. این با تقویت تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان سازی می کند و متابولیسم پوست شما را تحریک می کند. با استفاده از مزوتراپی برای بیش از 10 سال در کلینیک پوست و لیزر برنده جایزه معتبر ، مشتریان ما توصیف کرده اند که پوست شما بعد از یک دوره تزریق مزوتراپی به نظر می رسد "لامپ ، هیدراته ، درخشنده ، درخشان و محکم تر

منبع : کلینیک زیبایی روژا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد