x تبلیغات
تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

کوکتل مزوتراپی 1

 مزوتراپی لاغری

علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از مهم ترین کاربردهای مزوتراپی برای لاغری و کاهش وزن افراد می باشد از این روش بی خطر برای کاهش چربی ها در نقاط مختلف بدن مانند ران، شکم و بازوها استفاده می شود. مزوتراپی لاغری برای درمان چاقی نقاطی از بدن که دیگر با ورزش کوچک نمی شوند استفاده شده و قادر به کاهش حجم چربی در این نقاط خواهد بود.

فواید مزوتراپی

مزوتراپی به عنوان یکی از روش های درمانی جدید امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و توسط بسیاری از افراد برای درمان مشکلات مختلف به کار گرفته می شود از جمله فواید مزوتراپی می توان به برطرف کردن سلولیت های پوست، رفع پف زیر چشم، رفع لکه ها و چروک های پوستی، درمان ریزش مو و افتادگی پلک اشاره کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

کوکتل مزوتراپی

 یکی از روش هایی که امروزه برای جوانسازی و از بین بردن افتادگی پوست انجام می شود روش مزوتراپی می باشد در این روش با تزریق هورمون و مواد معدنی به پوست فرد سبب کلاژن سازی مجدد و ترمیم کلاژن های از دست پوست شده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود. استفاده از این روش نیازی به عمل جراحی ندارد و تنها با استفاده از پماد موضعی یا بی حسی در محل تزریق درد ناشی از مزوتراپی قابل تحمل خواهد شد. از روش مزوتراپی در درمان ریزش مو، جوانسازی، رفع چین و چروک های پوست و پیکر تراشی استفاده می شود. شاید برای شما هم سوالات مختلفی در خصوص مزوتراپی وجود داشته باشد یا اینکه نیاز داشته باشید بدانید محلول مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟ عوارض ناشی از مزوتراپی چیست؟ در ادامه ی مقاله به بررسی مزوتراپی و عوارض ناشی از آن خواهیم پرداخت.

کوکتل مزوتراپی

خرید اینترنتی کوکتل مزوتراپی

انواع کوکتل های مزوتراپی با کاربردهای مختلف وجود دارند. برای خرید اینترنتی کوکتل مزوتراپی باید به مواردی دقت شود بهتر است این محلول را از سایت های معتبر و به صورت مجوز دار تهیه کنید قیمت این کوکتل ها به عوامل مختلفی از جمله حجم محلول و برند آن بستگی دارد و تمامی این عوامل می تواند در قیمت کوکتل های مزوتراپی تاثیر گذار باشند.

تجربه مزوتراپی

همانطور که اشاره شد از روش مزوتراپی اخیرا استفاده های مختلفی می شود در این روش با استفاده از دستگاهی که سوزن های بسیار باریک و نازکی دارد مواد معدنی و مغذی را به پوست فرد تزریق می کنند همگی افرادی که تجربه مزوتراپی را داشته اند اذعان کردند بعد از انجام آن کاملا احساس رضایت و شادابی در پوست خود دارند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

خرید دستگاه زیبایی هایفو

 درمارولر چیست

یکی دیگر از دستگاه های زیبایی که برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی شخص صورت می گیرد درمارولر است استفاده از این دستگاه باعث روشن شدن پوست، درمان جای جوش و آکنه، رفع لکه های پوستی و چین و چروک های عمیق و سطحی صورت و گردن شخص می شود.

آموزش استفاده از درمارولر

این دستگاه از یک سری غلطان با سوزن های بسیار ریز تشکیل شده است با حرکت دادن این دستگاه بر روی صورت سوراخ های ریزی بر روی پوست صورت شخص ایجاد می شود همین کار باعث کلاژن سازی شده و به ترمیم کلاژن های از دست رفته کمک خواهد کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

خرید دستگاه زیبایی هایفو

 امروزه به دلیل تقاضای بالای افراد برای رفع مشکلات پوستی دستگاه های زیبایی مختلفی وارد بازار شده اند که استفاده از آن ها می تواند بسیاری از مشکلات فرد را برطرف سازد این دستگاه های زیبایی نیازی به عمل جراحی نداشته و استفاده از آن ها بسیار ساده می باشد. یکی از این دستگاه ها که تاثیر زیادی در رفع چین و چروک های صورت و افتادگی پوست افراد دارد دستگاه زیبایی هایفو و دیگری درمارولر می باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم درباره هر کدام از این دستگاه ها و نحوه ی استفاده از آن ها توضیحاتی ارائه دهیم.

خرید دستگاه زیبایی هایفو

دستگاه زیبایی هایفو

از این دستگاه زیبایی می توان برای از بین بردن غبغب، خط اخم و خنده، لیفت نقاط مختلف صورت مانند چانه،گونه ها، پیشانی، رفع افتادگی پلک و چین و چروک های پوست استفاده کرد. فرد بعد از هایفو تراپی می تواند به راحتی به فعالیت های روزمره ی خود بپردازد.

آموزش هایفوتراپی با دستگاه مینی هایفو

هایفو HIFU  روشی نوین برای لیفت صورت می باشد در این روش و با استفاده از این دستگاه امواج اولتراسوند  در نقطه ای از صورت فرد تابانده شده و در پی آن کلاژن های قبلی پوست صورت از بین رفته و کلاژن های جدیدی ساخته خواهد شد و این امر سبب لیفت و جوانسازی پوست خواهد شد. لازم به ذکر است این امواج تا عمق زیادی از صورت هم تابانده می شوند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

درمان چین و چروک صورت 2

 دستگاه درما اف

اتوی صورت یا التراسونیک نام دیگر دستگاه درما اف می باشد این دستگاه برای افزایش جریان گردش خون، از بین بردن چروک های سطحی پوست، درمان افتادگی پوست و از بین بردن لکه های پوستی استفاده می شود. به عبارت دیگر این روش مناسب ترین راه برای جوانسازی پوست می باشد که بهترین جایگزین داروهای شیمیایی و عمل های جراحی می باشد.

دستگاه هیدرودرمی

از دستگاه هیدرودرمی برای قسمت های مختلف صورت و مو می توان استفاده کرد این دستگاه زیبایی با تولید فولیکول های مو می تواند باعث رشد مجدد موها و با افزایش کلاژن پوست سبب رفع چین و چروک، پف کردگی چشم ها، تیرگی دور چشم و لکه های پوستی فرد شود، استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و فرد هنگام استفاده هیچ گونه دردی احساس نخواهد کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

درمان چین و چروک صورت 1

 با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز دستگاه های زیبایی گوناگون با کارایی های مختلف وارد بازار شده اند این دستگاه ها می توانند مشکلات پوستی فرد مانند چین و چروک ها، لکه های پوستی و عواملی که بر اثر افزایش سن بر روی صورت فرد ایجاد شده اند  را از بین برده و با جوانسازی پوست صورت فرد شادابی و زیبایی را به او بازگرداند. در ادامه ی مطلب به بررسی برخی از این محصولات زیبایی و نحوه ی کاربرد هر یک خواهیم پرداخت.

دستگاه زیبایی درما اف

بیوتی پن

این دستگاه دارای 5 قدرت مختلف است که می توان از کمترین درجه ی آن برای از بین بردن کک و مک و بیشترین درجه برای برداشتن خال استفاده کرد، استفاده از این دستگاه هیچ گونه دردی به همراه نخواهد داشت و نیازی به بی حسی ندارد.  استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت.

دستگاه میکرودرم

استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند تا پوستی شفاف به دست آورید دستگاه میکرودرم هیچ گونه عوارضی ندارد. در این دستگاه نوعی از کریستال در تماس با سطح پوست قرار گرفته و باعث تراشیده شدن لایه های سطحی پوست فرد می شود به طور کلی از دستگاه میکرودرم می توان برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و کم عمق پوست استفاده کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

انواع ماساژور صورت

 با افزایش تدریجی سن، پوست انسان در معرض آسیب های جدی قرار می گیرد، افزایش چین و چروک و لکه های پوستی از جمله مشکلات پوستی هستند که انسان با بالا رفتن سن با آن ها مواجه می شود. بسیاری از دستگاه هایی که امروزه وارد بازار شده اند می تواند تا حد زیادی از بروز چین و چروک ها و پیری زودرس جلوگیری کند. ماساژورهای پرکاربردی برای استفاده وجود دارند که می توانند با افزایش خون رسانی موجب کاهش پف و تیرگی زیر چشم شما شوند.

انواع ماساژور صورت

ماساژور هات اند کلد

این دستگاه را می توان در گروه دستگاه های مراقبت از پوست جای داد، استفاده از این ماساژور باعث از بین  رفتن خستگی خواهد شد این دستگاه به صورت دو درجه، سرد و گرم تنظیم می شود. ماساژور هات اند کلد با افزایش گردش خون باعث جوانسازی و شفافیت پوست فرد خواهد شد همچنین موجب بسته شده منافذ باز پوست صورت فرد می شود.

ماساژور آیس رولر

استفاده از این ماساژور موجب شادابی پوست فرد خواهد شد و در درمان انواع چروک های پوستی، لکه های صورت، پف کردگی چشم و ... بسیار موثر می باشد.  از این دستگاه می توان بعد از درمارولر نیز استفاده کرد علاوه بر این ماساژور آیس رولر می تواند منافذ باز پوست را از بین ببرد.

دستگاه پلاژن

یکی دیگر از دستگاه هایی که اخیرا به بازار آمده است و برای جوانسازی و شفافیت پوست قابل استفاده می باشد دستگاه پلاژن است این دستگاه در گروه دستگاه های مراقبت و زیبایی پوست قرار دارد. استفاده از این دستگاه به راحتی می تواند موجب سفت شدن پوست شکم، گردن، صورت و دیگر نقاط بدن شما شود. علاوه بر این دستگاه پلاژن با خاصیت آبرسانی موجب حفظ مایعات در پوست صورت و ترمیم بافت آسیب دیده ی صورت شخص شده و می تواند چین و چروک های پوست را از بین ببرد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

 داشتن پوستی زیبا و بدون نقص موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد خواهد شد به همین دلیل تمامی افراد به خصوص بانوان به دنبال روش های درمانی هستند تا بتوانند مشکلات پوستی خود را برطرف ساخته و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از دستگاه های زیبایی خانگی در بازار موجود هستند که برای برطرف سازی انواع مشکلات مورد استفاده قرار می گیرد دستگاهی که در سال های اخیر نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است میکرونیدلینگ نام دارد اگر می خواهید درباره ی این دستگاه و نحوه ی کارکرد آن بدانید و با عوارض ناشی از دستگاه میکرونیدلینگ آشنا شوید در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مزایا و معایب میکرونیدلینگ

نحوه استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ

این دستگاه در تمامی نقاط بدن قابل استفاده می باشد میکرونیدلینگ از غلطانی با سوزن های بسیار زیاد و نازکی تشکیل شده است که باید بر روی پوست به آرامی حرکت داده شود با نفوذ این سوزن های باریک به داخل پوست زخم هایی بر روی پوست فرد ایجاد می شود که همین امر سبب افزایش کلاژن سازی پوست او خواهد شد استفاده از این روش می تواند باعث از بین رفتن چین و چروک های پوستی، رفع افتادگی پوست، جای جوش و اسکارهای پوستی، و جای باقی مانده از آکنه های صورت شود. استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد و نیازی به بی حسی ندارد در ادامه ی مطلب بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

بعد از انجام میکرونیدلینگ بهتر است از ژل های شست و شوی و پاک کننده استفاده کنید، سعی کنید کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید و حتی مدتی بعد از انجام میکرونیدلینگ از ضد آفتاب استفاده کنید. تا سه روز از لوازم آرایشی استفاده نکنید و حمام نروید. در صورت ایجاد سوزش و یا حساسیت در پوست خود می توانید با مشورت دکتر از سرم ها و آبرسانی های مختلف استفاده کنید.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

عوارض تزریق بوتاکس

 مراقبت بوتاکس

بعد از تزریق بوتاکس پوست فرد دچار قرمزی و التهاب خواهد شد و در برخی مواقع ممکن است باعث کبودی در صورت فرد شود تمامی این علائم بعد از مدتی از بین خواهد رفت و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود. در شرایطی که تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص انجام شود هیچ گونه خطری نخواهد داشت ولی اگر از ژل های نامرغوب استفاده شود و تزریق توسط افراد غیر متخصص انجام شود قطعا فرد را دچار مشکل خواهد کرد.

بهترین مارک بوتاکس

بهتر است قبل از تزریق بوتاکس در مورد مدل ها و مارک های مختلف آن تحقیق کرده و بهترین مارک را انتخاب کنید قیمت ژل های بوتاکس بر اساس مقدار و برند آن ها متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است پزشک متخصص می تواند شما را درباره ی نوع مارک بوتاکس راهنمایی کند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

 داشتن پوستی شاداب و سالم در زیبایی افراد تاثیر به سزایی دارد از این روی تمامی افراد جامعه میل به زیبایی و زیباتر شدن دارند با افزایش تدریجی سن، صورت دچار افتادگی، چین و چروک، لکه های پوستی و ... می شود برای رفع این مشکلات کرم ها و پمادهای گران قیمت و زیادی در بازار وجود دارد اما امروزه یکی از روش های خوبی که فرد می تواند تمامی چین و چروک های سطحی و عمیق پوست خود را از بین برده و از داشتن پوستی جوان و صاف لذت ببرد تزریق بوتاکس است شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بوتاکس چیست و چه عوارضی دارد؟ مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس چیست؟ در ادامه ی مطلب به تمامی پرسش های شما در خصوص بوتاکس و نحوه ی تزریق آن پاسخ خواهیم داد.

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست

همانطور که اشاره شد یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک های صورت، خطوط اخم و خنده تزریق بوتاکس است بوتاکس در واقع سمی است که با تزریق به زیر پوست باعث فلج شدن آن قسمت از صورت و از بردن چین و چروک های پوست خواهد شد. تزریق بوتاکس نیازی به عمل جراحی ندارد این روش هیچ گونه خطری برای فرد نخواهد داشت و فرد بعد از تزریق بوتاکس می تواند شادابی و زیبایی چهره ی خود را به دست آورد.

عوارض بوتاکس

تزریق بوتاکس بر روی صورت هیچ گونه زخمی را بر جای نخواهد گذاشت یک تا دو هفته بعد از تزریق بوتاکس، شخص باید به پزشک مراجعه کند تا روند درمانی او طی شود. استفاده از بوتاکس علاوه بر از بین چین و چروک ها برای برجسته کردن لب ها نیز موثر می باشد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد