x تبلیغات
تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

تست قند خون

انجام تست قند خون ، میزان قند موجود در خون را اندازه گیری می کند. گلوکز یک نوع شکر است. این منبع اصلی انرژی بدن شما است. هورمونی به نام انسولین کمک می کند تا گلوکز را از جریان خون به سلول های شما منتقل کند. قند خون بالا یا خیلی کم می تواند نشانه ای از وضعیت بیماری جدی باشد. سطح قند خون بالا (هیپرگلیسمی) ممکن است نشانه ای از دیابت باشد، اختلالی که می تواند باعث بیماری قلبی، کوری، نارسایی کلیه و سایر عوارض شود. سطوح پایین قند خون (هیپوگلیسمی) همچنین می تواند منجر به مشکلات عمده سلامتی شود، از جمله آسیب مغزی، اگر درمان نشود.

دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون برای تعیین اینکه آیا میزان قند خون شما در محدوده سالم است، استفاده می شود. این اغلب برای کمک به تشخیص و نظارت بر دیابت استفاده می شود. دستگاه قند خون همچنین به عنوان یک دستگاه اندازه گیری قند خون یا دستگاه تست قند خون شناخته می شود، یک سیستم اندازه گیری خانگی است که می توانید برای اندازه گیری مقدار قند خون خود استفاده کنید. سطح قند خون خود را بدون نیاز به پزشک اندازه گیری کنید. دستگاه قند خون برای بیماران دیابتی،  قند خون را اندازه گیری می کند. نتایج به طور مستقیم بر روی صفحه یا برنامه نمایش داده می شوند. پیگیری نتایج خود و هر زمان که شما نیاز دارید، با پزشک خود مشورت کنید.

نوار قند خون

برای استفاده از دستگاه تست قند خون حتما به نوار قند خون نیاز پیدا می کنید. نوار قند خون یکی از لوازم مورد نیاز این دستگاه بوده و پس از تهیه یک دستگاه، همیشه نیاز به خریداری نوار قند خون نیز خواهید داشت. اگر از دیابت رنج می برید، حتما اقدام به تهیه یکی از دستگاه های ذکر شده بپردازید تا همیشه بر روی میزان قند خون خود کنترل داشته باشید. دستگاه و نوار قند خون را می توانید از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی معبتر تهیه نمایید.

ژل فیلر برای تزریق در صورت 2

 انواع ژل فیلر

ژل لب ژوویدرم یکی از بهترین ژل های موجود برای تزریق در لب است. به این دلیل که ظاهری طبیعی به لب می بخشد و عوارضی از آن دیده نشده است. ژل بلوترو ساخت کشور آلمان نیز یکی از بهترین فیلر های موجود در بازار می باشد. از دیگر برندهای محبوب ژل فیلر می توان به ژل استایلج فرانسوی اشاره کرد که دارای 5 مدل مختلف است و در بین پزشکان محبوبیت زیادی دارد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

ژل فیلر برای تزریق در صورت

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن شما است. غلظت های بالا در بافت نرم همبند و در مایع اطراف چشم شما یافت می شود. این نیز در برخی از غضروف و مایع مفصلی، و همچنین بافت پوست است. این استخراج و اصلاح می شود و در حال حاضر تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین نوع پرکننده های تزریقی است. اگر این اصطلاح به نظر می رسد آشنا، به همین دلیل است که همان ماده اغلب به مفاصل دردناك افراد مبتلا به آرتریت تزریق می شود تا درد را تسکین دهند و آرامش بیشتری به همراه داشته باشند. فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما انواع ژل فیلر را با بهترین کیفیت و مجوز وزارت بهداشت به شما عزیزان عرضه می کند.

ژل فیلر

ژل فیلر در ترکیب شیمیایی، طول عمر و درجه نرمی متفاوت هستند. برای مثال، پرکننده های نرم تر در لب ها استفاده می شوند، در حالی که پرکننده های مقاوم تر ممکن است مورد نیاز برای افزایش گونه های پیچی باشند. جراح شما با شما بهترین نوع و حجم پرکننده مورد نیاز برای مناطق خاص خود را مورد توجه قرار خواهد داد. برای بسیاری از مردم، استفاده از ژل فیلر های غیرفعال میتواند یک روش مبتنی بر دفتر ساده باشد که میتواند ظاهر آن را به سادگی افزایش دهد. این ژل های تزریقی بسیار قابل پیش بینی هستند و خطرات و عوارض جانبی کمتری دارند. این پرکننده ها اغلب در دفتر جراح تزریق می شوند.

برندهای مختلف ژل فیلر

ژل فیلر برندهای مختلفی دارد برندهایی مانند ژل ژوویدرم از کشور فرانسه و یا ژل آلاینا از کشور آلمان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار برای حجم دهی و فرم دادن به صورت و لب هستند. فیلرهای هیالورونیک اسید از جهت اینکه ساختاری طبیعی دارند، دارای کمترین عوارض می باشد. به همین دلیل این فیلرها محبوبیت زیادی کسب کرده اند.

ژل فیلر چیست؟ 2

ماندگاری ژل فیلر

ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است. ژل هیالورونیک اسید به طور کلی چون از ماده ای طبیعی ساخته شده و جذب بدن می شود، ماندگاری خیلی بالایی ندارد. بنابراین مدتی پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید دوباره تزریق تکرار شود. ژل الانسه یکی از ماندگار ترین ژل های تزریقی است. این برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاری ژل های الانسه بین 1 تا 4 سال می باشد که در میان سایر ژل ها قابل توجه است. برای تزریق ژل فیلر همواره باید نزد پزشک با تجربه و ماهر بروید تا از نتیجه کار راضی باشید. مقالات و ویدئو های زیادی در رابطه با آموزش تزریق ژل فیلر در سایت های مختلف موجود هستند که البته این مطالب بیشتر برای آشنایی افراد با تزریق ژل منتشر می شوند و نباید از آن ها برای یادگیری و اجرای تزریق فیلر استفاده کرد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

ژل فیلر چیست؟

 

با بالا رفتن سن، بافت چربی روی استخوان و زیر پوست تحلیل رفته و این شرایط باعث ایجاد فرورفتگی در ناحیه صورت، افتادگی بافت و ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. به این ترتیب امروزه می‌توان از ژل فیلر برای از بین بردن آثار پیری و جوانسازی پوست استفاده کرد. روش تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که بسیاری از افراد آن را به تجربه کردن تیغ های جراحی مانند تیغ بیستوری ترجیح می دهند. برخلاف روش‌های تزریق مورد استفاده برای رفع چین و چروک، در هنگام استفاده از این روش حرکت‌های کامل صورت پس از تزریق ژل فیلر دچار تغییر و آسیب نمی‌شود. به این ترتیب در صورتی که از این روش به صورت دقیق استفاده گردد، ایجاد ظاهر طبیعی و کاملاً جوان و شاداب با استفاده از آن امکان‌پذیر خواهد شد. یکی از بهترین و محبوب ترین ژل فیلر های موجود در بازار ژل پرفکتا است. این ژل چهار مدل دارد که هر کدام از آن ها برای لب، زیر چشم، فک و گونه مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه های تنفسی 2

اکسیژن ساز

یک دستگاه اکسیژن ساز به کمک کمپرس کردن هوای محیط موجب می شود تا اکسیژن به قدر کافی در محیط پخش شده و نیاز ریه افراد به اکسیژن سالم را برطرف می کند، اغلب در محیط افراد ما میزان نیتروژن بر اکسیژن بیش از پیش است و باید برای داشتن روحیه مناسب و قدرت تفکر اکسیژن مورد نیاز بدن تامین شود، دستگاه اکسیژن ساز دارای ویژگی منحصربفردی می باشد که اولین ویژگی آن قابلیت حمل و جابجایی دستگاه می باشد، اغلب دستگاه های اکسیژن ساز حدود 90 درصد اکسیژن مورد نیاز را در محیط فراهم می سازد و باید همواره به سیستم فیلتراسیون این دستگاه توجه نمود تا با تعویض به موقع آن از خطرات احتمالی برای بیماران جلوگیری نماییم.

اکسیژن ساز یوول مدل 8F-5AW یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های اکسیژن ساز موجود در بازار است و 5 لیتر اکسیژن در دقیقه تولید می کند. این دستگاه اکسیژن ساز مجهز به خروجی نبولایزر است و در منازل و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه های تنفسی

 

قدرت تنفس از حیاتی ترین علائم زنده ماندن هر فرد می باشد که در جریان دم و باز دم باید تداخلی ایجاد نشود، امروز برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند و به دنبال شرایط و راهکارهای مناسبی می باشند تا برای بهبود درمان خود از آن استفاده نمایند، می توان در این بین دستگاه اکسیژن ساز و نبولایزر را معرفی نمود که هر یک از این دستگاه ها موجب راحتی تنفس و جریان هوای تمیز را برای بیمار فراهم می سازد، در ادامه به معرفی هر دو دستگاه می پردازیم.

نبولایزر

دستگاه نبولایزر به وسیله یک ماسک پلاستیکی یا لوله ای که در دهان بیمار قرار می گیرد، به فرد بیمار کمک می کند تا اکسیژن ذخیره شده در دستگاه به راحتی در مجرای بینی و دهان او قرار گرفته تا مشکل تنفسی برای فرد بیمار رخ ندهد و بتواند به راحتی عمب تنفس را انجام دهد. حالت کلی تمامی دستگاه های نبولایزر یکی می باشد و در برخی از نبولایزر ها امکانات جانبی بیشتری در کنار دستگاه قرار می گیرد تا وجه تمایزی با دیگر دستگاه ها پیدا کند.

نبولایزر امرن مدل NE-C900 یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه ها برای بیماران تنفسی ست. این نبولایزر دارای کمپرسوری با دوام است که خروجی بالایی دارد. همچنین این دستگاه دارای کیتی منحصر به فرد و قابل تفکیک است.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه زیبایی 3

·        دستگاه خال بردار بیوتی پن

خال گوشتی قهوه ای رنگ که بصورت یک نقطه است (توصیه می شود توسط یک متخصص انجام شود)، لطفا توجه کنید: محتویات موجود در کیف این کیت قلمی برای جاروب کردن خالهای شفاف عبارت است از: یک قلم، یک نگه دارنده سوزن (به قلم متصل می شود)، سه عدد سوزن، یک سوزن. از آنجایی که سوزن ها کوچک هستند، استفاده از آن برای مشتری آسان است. دستگاه بیوتی پن یکی از مفیدترین و محبوب ترین دستگاه ها برای برداشتن خال های کوچک تا متوسط می باشد.

·        دستگاه مینی هایفو

هایفو یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که به فرم دهی صورت و... کمک می کند. برای جوانسازی پوست با دستگاه مینی هایفو از امواج مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند و  با مترکز شدن در آن نقطه به جوانسازی و لیفت پوست بدون هیچگونه زخم منجر میگردد. این روش برای جوانسازی پوست بسیار کاربردی می باشد و تاکنون هیچ عارضه ای از هایفوتراپی گزارش نشده است بیمار هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد.

·        اتوی صورت درما اف

اتوی صورت وسیله ای است که با تولید ارتعاشات صورتی البته در فرکانس بسیار پایین، به عمق پوست افراد نفوذ کرده و تلاش می کند تا آلودگی های موجود در بافت های پوست را از بین ببرد. باید بدانید که این روش کاملا بی خطر و موثر بوده و هیچ گونه قرمزی، درد و ناراحتی را برای افراد به همراه ندارد.

 

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه زیبایی 2

دستگاه میکرودرم ابریژن برای پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می شود. واژه میکرودرم ابریژن  یعنی برداشتن قسمتی از لایه پوست (درم) از طریق ذرات ریز سایش دهنده. این روش، یک روش غیرتهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) به منظور جوانسازی پوست و برطرف نمودن برخی از عارضه های پوستی است.

دستگاه میکرودرم انزو از جمله بهترین میکرودرم های موجود در بازار می باشد که این میکرودرم درای  سه درجه قدرت متفاوت برای مکنندگی می باشد. این میکرو درم مجهز به سیستم تولید بخار سرد بوده که همزمان با شروع به کار مکش میتوان از بخار سرد آن نیز استفاده کرد.  وجود بخار سرد در این میکرودرم باعث بازشدن منافذ پوست و کسب نتیجه مطلوب تر بر روی پوست می شود.

·        دستگاه میکرونیدلینگ

در واقع دستگاه میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است که در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز میلیون ها میکروکانال در پوست ایجاد می کنند و با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده شده و در نهایت باعث تغییر آن می شود. پزشکان از میکرونیدلینگ صورت به عنوان یک ابتکار جدید در زمینه درمان‌های پوست یاد می کنند که می تواند خطوط ظریف پوست، اسکارها و ترک‌ های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش ‌دهد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه زیبایی

 

برای برطرف کردن هر مشکلی باید از دستگاه مخصوص به آن استفاده کرد. از همین رو در نظر داریم در این مقاله برخی از ویژگی ها و کارآیی چند دستگاه جوانسازی را خدمت شما معرفی کنیم.

·        دستگاه هیدرودرمی

با استفاده از دستگاه هیدرودرمی در این روش درمانی پزشکان تلاش می کنند تا با استفاده از دستگاه زیبایی مورد نظر خود التهابات را کاهش داده و روند بهبود زخم را سرعت بخشند. در این روش دستگاه فرکانس بالایی از ارتعاشات برای ایجاد جریانات و اثرات حرارتی منتشر می کنند که این فرآیند منجر به درمان های پوستی خواهد شد.

·        دستگاه میکرودرم

یکی از شایع ترین و بدترین مشکلاتی که افراد میتوانند با آن روبرو شوند، جوش های سرسیاه هست. خوشبختانه دستگاه میکرودرم امروزه این توانایی را دارند که با قدرت مکش بالا تاثیر مفیدی بر روی پوست گذاشته و آنها را از داخل پوست خارج نمایند. برای استفاده دستگاه تنها لازم است که آن را در نقطه مورد نظر بگذارید و دکمه کنترل را تنظیم کنید.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد